Reclamebureau

  • ANP-4bata-logobbn-60x60bedrijfsovernameregister-60x60blygold-60x60CNGconnectionculiosengeltherm_logo_60x60eye-wish-groeneveld-60x60F-securefront-runner-60x60gasengeneeringhappyalbumhitachi-60x60-2IHC-merwedekfc-60x60kneipp-60x60korrelatie-60x60mammoetpearleTeamAlertton-kuylenburgvan-ommenvenezia-60x60vivavida-logo-liggend-100x75yipiy-logo-vierkant-75x75

Folder over de voordelen van gaswarmtepompenReclamebureau

Zoekt u een voorbeeld van een folder dat werkt? Anthill ontwikkelde voor Gasengineering uit Montfoort (Utrecht) een folder waarin een heel technisch product eenvoudig en duidelijk wordt neergezet. In de folder van 12 pagina’s laten we d.m.v. duidelijke.. Lees meer »

Advertenties voor vakbladenReclamebureau

Gasengineering uit Montfoort (Utrecht) adverteert regelmatig in vakbladen. Hiervoor ontwikkelt Anthill advertenties die opvallen en heel duidelijk productvoordelen laten zien. Het geheim zit ‘m meestal in een goed concept, vertaald naar een perfecte tekst en beeldcombinatie. .. Lees meer »

Uitnodiging evenement productpresentatieReclamebureau

Voor de presentatie van haar vernieuwde collectie werkkleding heeft Bata Industrials Anthill gevraagd om een uitnodiging te maken. Anthill heeft deze uitnodiging gemaakt in de vorm van een DM met een gepersonaliseerde voorkant en met een uitnodigingsbrief op.. Lees meer »

Phantom concept – straight from the sourceReclamebureau, internet marketing

Van Ommen levert al 60 jaar ‘tools for metal cutting’ aan de vakman. Zij leveren hun topmerk ‘Panthom’ aan meer dan 600 dealers in Nederland en distributeurs in 5 landen. Om Phantom als A-merk te positioneren is het.. Lees meer »

VastgoedMaps landelijke lanceringReclamebureau

Een DM campagne met specifieke landingspagina's per gemeente, aangevuld met email marketing en telefonische opvolging heeft geleid tot goed bezochte roadshow. Een voorbeeld briefing voor een campagne aanvragen Lees meer over deze lancering   .. Lees meer »

EyeWish@HomeReclamebureau

EyeWish@Home is een thuisbezorgsysteem voor contactlenzen van Eye Wish Groeneveld. Als reclamebureau is Anthill gevraagd om een concept te ontwikkelen waarin alle voordelen hiervan duidelijk worden gemaakt. En dus zijn we gekomen met het concept ‘alles op een.. Lees meer »

My secret Mini Minute: Van sneakpreview tot beursfilmReclamebureau

Introductie van een nieuwe lijn graafmachines (mini excavators) en de uiteindelijke productlancering. Anthill is gevraagd om een campagne te ontwikkelen die dit allemaal ondersteunt. Met het concept ‘My Secret Mini Minute’ hebben we via een snelle en spannende.. Lees meer »

TeamAlert Sorry van je fietsReclamebureau

Hoe bereik ik zoveel mogelijk jongeren met heel weinig budget? En ohja, we hebben een boodschap die jongeren eigenlijk niet aanspreekt! TeamAlert (Utrecht), een stichting die jongeren bewust maakt over onderwerpen m.b.t. verkeersveiligheid, vroeg of Anthill haar hiermee.. Lees meer »

KFC Fotoproducties Fotoshoot op locatieReclamebureau

Anthill werkt; ook voor kleinere opdrachten. Zo komt het vaak voor dat KFC ons vraagt om foto’s te nemen van hun nieuwe of verbouwde restaurants. Natuurlijk nemen wij ook dit soort opdrachten aan. En dan maken we geen.. Lees meer »

Eye Wish Groeneveld fotoproductieReclamebureau

Armani, Ralph, D&G, Replay, Diesel, Ray-Ban, Calvin Klein, Dior en Esprit: Het is een kleine greep uit de vele merken die de brillen- en zonnebrillencollectie van Eye Wish Groeneveld bevat. Anthill mag zich tegenwoordig een specialist noemen op.. Lees meer »

Een nieuw winkelconcept in beeldReclamebureau

Ruimte voor echte aandacht en een gevarieerd assortiment Eye Wish Groeneveld heeft ons gevraagd om het nieuwe winkelconcept in beeld te brengen middels een video. De nieuwe winkelinrichting sluit helemaal aan bij de positionering van Eye Wish Groeneveld,.. Lees meer »

Instore communicatie Eye Wish GroeneveldReclamebureau

Landelijke campagnes van Eye Wish Groeneveld worden bijna allemaal direct doorvertaald naar winkelmateriaal. Voor een aantal campagnes heeft de optiekketen ons gevraagd om het POS-materiaal creatiever in te vullen. Anthill ontwikkelde winkelmateriaal dat extra bijdroeg aan de campagne.. Lees meer »

Personeelsadvertentie: Wij willen jouw aandacht!Reclamebureau

Als landelijke optiekketen met 150 winkels door heel Nederland is het ook noodzakelijk om goed personeel te werven. Hoe zorg je ervoor dat je met je advertentie niet alleen opvalt, maar ook personeel aantrekt dat past bij jouw.. Lees meer »

Mammoet WorkwearReclamebureau

Mammoet Workwear is de werkkleding en –schoenenlijn van hijsbedrijf Mammoet. Het was geen core business. Dus maakten we het merk interessant genoeg zodat het kon worden gelicenceerd aan derden (=gelukt). We ontwikkelden het concept ‘Approved by Mammoet’ met.. Lees meer »

B&O magazineReclamebureau

Ton Kuylenburg is Nederlands grootste B&O dealer. De producten zijn onbetwist. Het relatiemagazine van Ton Kuylenburg legt de nadruk op hun toegevoegde waarde: de personal touch. De redactieformule bevat o.a. installatie maatwerk bij de mensen thuis en medewerkers.. Lees meer »

I am phanReclamebureau

Van Ommen levert al 60 jaar ‘tools for metal cutting’ aan de vakman. Zij leveren hun topmerk ‘Panthom’ aan meer dan 600 dealers in Nederland en distributeurs in 5 landen. Het concept ‘I am Phan’ draait om toonaangevende.. Lees meer »

Experts by experienceReclamebureau

Engeltherm uit Montfoort (Utrecht) levert complexe klimaatinstallaties. Zij behoort in Nederland tot de top 5 spelers. Iedere aanbieder levert de a-merken dus het onderscheid zit hem in het adviseren, engineeren en installeren. We ontwikkelen het concept ‘experts by.. Lees meer »

Glossy by PearleReclamebureau

We hebben een magazine over beroemdheden en hun brillen ontwikkeld. Hiermee konden we de collectie eerder in het jaar introduceren (gelijktijdig met de grote zonnebrillen merken). Het magazine werd i.s.m. de redactie van Glossy gemaakt, ingestoken in de.. Lees meer »

KlimaatneutraalReclamebureau

Op dit moment werken we aan een campagne voor de Climate Neutral Group. Dit is een consultancy bedrijf uit Utrecht dat adviseert op het gebied van CO2 compensatie en CO2 reductie. Op dit moment werken we aan deze case .. Lees meer »

‘Most Wanted…..’Reclamebureau

Front Runner heeft sneaker winkels op A-locaties in grote steden (zoals Amsterdam en Utrecht) en een online shop. Het concept ‘Most Wanted Sneakers’ benadrukt het assortiment als USP. Daarnaast biedt het mogelijkheden de urban doelgroep te betrekken bij.. Lees meer »

Stop energy lossReclamebureau

Blygold levert een ingewikkeld product voor klimaatinstallaties. De voordelen zijn echter heel simpel. We ontwikkelden een boek voor CEO’s. We vertaalden een technisch verhaal naar ‘business benefits’ om substantieel energie te besparen. Dit geeft Blygold toegang tot een.. Lees meer »

Gasengineering.nlReclamebureau

Gasengineering levert innovatieve energiezuinige gaswarmtepompen. Een technisch product met een (nog) latente behoefte. Wij hebben de voordelen (minder CO2, lagere kosten) inzichtelijk gemaakt. Met animaties die feiten en cijfers vertalen naar leesbare grafieken aangevuld met ‘de videovraagbaak’ Kijk hoe.. Lees meer »

Mammoet MindsReclamebureau

Zeer onconventionele safety-campagne voor medewerkers van Mammoet. Deze professionals zijn een kritische doelgroep. Maar safety is een key-issue bij Mammoet. We hebben de medewerkers gesegmenteerd in 5 groepen. En we hebben 3 soorten boodschappen geformuleerd: We care, Look.. Lees meer »

Echte aandachtReclamebureau

Eye Wish Groeneveld heeft twee belangrijke pijlers: ‘aandacht’ en ‘assortiment’. Om ‘aandacht’ te laden onder de medewerkers hebben wij twee zeer onderscheidende events en een service campagne ontwikkeld. Het resultaat Eye Wish scoort als hoogste in de branche.. Lees meer »

LenzencampagneReclamebureau

Voor Eye Wish Groeneveld ontwikkelde we een introductie campagne voor innovatieve lenzen. Lenzen-klanten zijn vaak nieuwe- en winstgevende klanten. Via een testset werd de doelgroep uitgenodigd de innovatieve lenzen te proberen. Je gelooft je ogen niet! Lenzen die.. Lees meer »

H.A.H. MagazineReclamebureau

Eye Wish Groeneveld verspreidt 2 x per jaar een huis aan huis magazine aan 1,6 miljoen huishoudens. Geen folder, maar een magazine! Wij hebben het format bedacht en geoptimaliseerd. Metingen in de winkel bewijzen het succes van de.. Lees meer »

Ground Breaking NewsReclamebureau

Europese introductie van Hitachi graafmachines en wielladers waarbij alle communicatie uitingen als nieuwsitems werden gebracht. Geen film maar journaal, geen folder maar een krant en geen advertentie maar een advertorial. De lancering vond in 6 talen plaats tijdens.. Lees meer »

ANP positionering en HuisstijlReclamebureau

De veranderende wereld van nieuws en bijbehorende verdienmodellen leiden tot een herpositionering van het ANP. ANP wordt van nieuws leverancier steeds meer een informatieknooppunt en gaat content op maat leveren. Anthill heeft dit vertaald in een nieuwe positionering.. Lees meer »

Anthill werkt als reclamebureau

Als reclamebureau leveren we o.a. strategische communicatieplannen, reclamecampagnes, DM’s, bedrijfsfilms, instore communicatie, relatiemagazines, events, guerrilla marketing acties, reclame drukwerk en specials voor de doelgroep (zoals je eigen boek, verjaardagscadeau en merchandise).

Anthill werkt als internet marketing bureau

Als internet marketing bureau houden we ons bezig met o.a. online strategieën, nieuwe websites maken, bestaande websites aanpassen, webredactie, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, e-mailmarketing en de meest intelligente analyses om een website en online campagnes te optimaliseren.

Anthill werkt als PRbureau

Als PRbureau houden we ons bezig met o.a. het PR plan, research & intelligence, PR stunt, PR event, persberichten met nieuwswaarde, mediacontacten, online perscentrum, persberichten versturen, press kit, persconferentie, knipseldienst, medium ontwikkelen in eigen beheer, sponsoring en PR & mediapartnership.