marketing & communicatie 

20 JAAR ANTHILL
REWIND NAAR 2010
MAMMOET

TERUGSPOELEN MET
JOEP HANSEN
TOEN: MANAGER MERCHANDISING

‘Er werd een lijn uitgestippeld die tot op de dag van vandaag nog steeds succesvol is’

Terugspoelen met …  Joep Hansen

Toen: Manager Merchandising bij Mammoet

Nu: Eigenaar Industrial Merchandising Concepts B.V.

‘Wat bij Anthill gelijk opviel was de eenvoud en de hands-on mentaliteit. Een aanpak die heel goed bij Mammoet paste destijds. Met de introductie van een werkkledinglijn onder de naam Mammoet Workwear waren de brainstorm sessies kort, logisch en krachtig. In combinatie met de roots van Mammoet werd een lijn uitgestippeld die tot op de dag van vandaag nog steeds succesvol is. Kijk maar op www.mammoetworkwear.com.’

‘Marketing moet meetbaar zijn anders kun je je marketing budget (intern) niet verkopen, dat kun je aan Anthill wel toevertrouwen. Mooie club mensen!’

Project: Samen Mammoet workwear introduceren

Voor Mammoet workwear kwamen we met het concept ‘Works in extreme conditions’. Daarmee legden we de link naar de omgeving waarin het bedrijf Mammoet en haar medewerkers vaak opereren en gaven we aan dat de workwear collectie hufterproof was en is.

blank